Overslaan naar inhoud

Veelgestelde Vragen

Algemeen


 Hier vind je mogelijk antwoorden op algemene vragen die je hebt rond ons bedrijf. Kunnen wij je helpen?

 

Wat is We.repair?

We.repair is een hersteldienst voor elektrisch huishoudtoestellen, uitgevoerd door ervaren technici. 



Welke toestellen herstellen jullie?

Wij herstellen een brede waaier aan huishoudtoestellen: wasmachines, droogkasten, vaatwassers, ovens, kooplaten, koelkasten, koffietoestellen, ...

Wij herstellen geen toestellen die professioneel gebruikt worden (in een restaurant, droogkuis, ..).


Herstellen jullie alle merken?

 Ja en Nee ! We.repair repareert de meeste merken. Onze missie is wel om te herstellen. Sommige goedkope merken zijn moeilijk herstelbaar of bieden geen wisselstukken aan. Twijfel je? Neem gerust contact op, wij kijken het graag voor je na.


Waar zijn jullie actief?

 Wij zijn nog niet actief in heel België, maar wij breiden continu uit. Kijk op onze Servicegebied-pagina om te zien of we jouw regio dekken.


Hoe vraag ik een herstelling aan?

Je kan eenvoudig online een herstelling boeken via onze Boekingspagina of telefonisch op 02 615 45 20.

Een afspraak maken & Werkwijze


Hier vind je mogelijk antwoorden op vragen die je hebt rond het maken van een afspraak voor een reparatie en hoe dit verloopt.

 

Hoe snel kan ik een afspraak krijgen?

Meestal bieden we een afspraak aan binnen 48 uur. De beschikbaarheid hangt af van jouw locatie en de beschikbaarheid van technici die jou kunnen komen helpen.

We.repair probeert altijd een technicus uit jouw buurt te sturen. We willen altijd de rijdtijden minimaliseren, de impact op het milieu beperken en onze technici tevreden houden door hen te laten repareren in plaats van te laten het land rondrijden.


Bieden jullie ook herstellingen op dezelfde dag aan?

Dat kan soms, afhankelijk van de locatie en de beschikbaarheid van een technieker. Contacteer ons op 02 615 45 20 voor de mogelijkheden. 


Hoelang duurt een herstelling?

De meeste herstellingen duren 30 tot 90 minuten. Als er speciale onderdelen nodig zijn, bestellen we die en plannen we een tweede bezoek in. Maar onze ervaring is dat in de helft van de bezoeken geen onderdelen nodig zijn en de technieker het probleem in het eerste bezoek kan oplossen.


Moet ik iets voorbereiden voor de technieker komt?

Ja. Dat helpt onze techniekers enorm. Zorg ervoor dat het toestel goed bereikbaar is en dat de omgeving vrij is. Noteer ook bij voorkeur het modelnummer van je toestel en geef dit op voorhand door bij de reservatie of Email het nadien door naar hello@we.repair.


Heeft de technieker de juiste onderdelen bij zich?

Onze techniekers hebben de meest courante onderdelen bij zich. Minder courante stukken bestellen we en plaatsen we later bij een vervolgbezoek. 

Prijs & Betaling


Hier vind je mogelijk antwoorden op vragen die je hebt rond onze prijzen en hoe je beste betaalt.

Wat kost een herstelling?

We hanteren transparante, vaste prijzen voor herstellingen. Dit geeft je zekerheid. Je weet immers zeker dat de prijs van de herstelling niet duurder zal uitvallen omdat de technieker langer heeft moeten werken.

Bij We.repair betaal je de gekozen prijs pas als de reparatie lukte en het toestel opnieuw werkt.

Bij complexere problemen krijg je eerst een duidelijke offerte.


Hebben jullie een verplaatsings- of diagnosekost?

De verplaatsing en de tijd voor de diagnose is inbegrepen in onze vaste prijs om de herstelling uit te voeren. We rekenen geen extra tijd of kosten aan voor verplaatsingen en diagnoses. 


Wat als mijn toestel niet kan worden hersteld?

De meeste toestellen kunnen worden hersteld. Maar sommige onderdelen zijn duur. De technieker zal u na de analyse informeren welk onderdeel dient vervangen te worden en wat de prijs is van het onderdeel. Als het een duur onderdeel betreft en u beslist om niet te herstellen, zal We.repair u niet de volledige prijs van een herstelling aanrekenen. 


Hoe kan ik betalen?

Je kan bij de technieker betalen met je smartphone (door een QR code te scannen) of met je bankkaart na de uitvoering van de herstelling. Wij aanvaarden geen cash geld.


Geven jullie garantie op herstellingen?

Ja! Op elke herstelling krijg je 1 maand garantie op onderdelen en werkuren. Als je toestel 1 maand goed heeft gewerkt toont dit aan dat de reparatie goed is verlopen en het onderliggende probleem werd aangepakt.

Andere diensten & Beleid


Hier vind je mogelijk antwoorden op vragen die je hebt rond de andere diensten die we naast reparaties aanbieden.

 

Verkopen jullie ook reserveonderdelen?

 Ja ! Alhoewel dit niet onze kernactiviteit is, kunnen wij ook losse onderdelen leveren voor doe-het-zelvers. Contacteer ons voor beschikbaarheid.


Kan ik mijn afspraak annuleren of verplaatsen?

Natuurlijk — laat het ons minstens 6 uur op voorhand weten om annuleringskosten te vermijden. 


Bieden jullie ook onderhoudsdiensten aan?

Ja, wij bieden onderhoud en controles aan om jouw toestellen in topvorm te houden. De tarieven kan u vinden op onze tarievenpagina.


Zijn jullie techniekers gecertificeerd?

Al onze techniekers zijn volledig opgeleid en hebben jarenlange ervaring in het herstellen van huishoudtoestellen.


Hoe kan ik We.repair contacteren?

Je kan ons bereiken via onze Contactpagina, telefonisch of per e-mail. Onze klantendienst helpt je graag verder!